מצבות אבן חברון

אבן חברון היא אבן גיר שנחצבת מסלעים קשים באזור הרי ירושלים וחברון. האבן מכונה גם חלילה, אבן ירושלמית וג׳מעין לבן. היא בעלת גוון צהבהב לבן ונוחה מאוד לעיבוד וליטוש. השימוש הנפוץ ביותר באבן חברון הוא לצורך בניית מצבות שיש חברון. כל מצבות חללי צה״ל וכוחות הביטחון עשויות משיש חברון, אך ניתן להנציח גם נפטרים שאינם חללי צה״ל באמצעות מצבת שיש חברון.

מצבות שיש חברון - גלריה

אנו בעלי מומחיות בבניית ועיצוב מצבות שיש חברון ויש לנו ניסיון רב בעיצוב מצבות לפי דרישת הלקוח. אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נעצב עבורכם מצבה ייחודית ליקירכם שהלך לעולמו שתנציח אותו לעולמי עד. נשמח לשלוח לכם בפרטי דוגמאות למצבות נוספות מאבן חברון.

בית קברות בעיר
מצבות
בית עלמין

יתרונות של מצבות שיש חברון

רכות האבן הירושלמית

שיש חברון היא אבן קלה מאוד לעיצוב, ליטוש, עיבוד וחריטה, זאת בשל היותה רכה. יתרון זה מאפשר לבצע בה חריטות ידניות בצבע שחור, חריטות באמצעות התזת חול וכן לשלב בה עיטורים שונים ומיוחדים שישקפו את אופיו של הנפטר.

שילוב אבנים נוספות

ניתן לשלב באבן חברון גם אבנים אחרות בהתאם לרצון המשפחה.

מראה נקי

מצבת שיש חברון מעניקה מראה סולידי, צנוע ונאה, ומכבדת את זכרו של הנפטר באופן שאינו ראוותני.

מחירים נוחים

מצבת שיש חברון נחשבת לאבן זולה יותר מאבנים אחרות.

בְּחַיֵּיהֶם, וּבְמוֹתָם, לֹא נִפְרָדוּ

אנו רואים שליחות בעבודתנו. פנו אלינו לדוגמאות נוספות של מצבות מסוגים שונים

מצבות מאבן חברון - אותיות קטנות

חשוב לדעת כי מצבות שיש מאבן חברון אינן עמידה מפני פגעי מזג האוויר כמו אבנים אחרות. השמש מחלישה את חוזקה, ועם השנים עלולים להיווצר סדקים וחורים משטיפת המצבה וכן מגשמים היורדים עליה. בשל כך, מצבה מאבן חברון מצריכה תחזוקה שוטפת. הדרך לשמר ולתחזק את האבן היא באמצעות איטום החורים באבן, ליטוש האבן ולאחר מכן מריחה של ווקס המשמר את האבן ומגן עליה מפני אבק, צואת ציפורים וחרקים ומפני ספיגת מים.
כאמור, עלותה של מצבת שיש מאבן חברון היא זולה יחסית וטווח המחירים למצבה בסיסית נעים בין 2,500 ל-4,500 שקלים. אם ברצונכם לשלב תוספות מיוחדות יש להוסיף תשלום עליהן. אפשר לעצב מאבן חברון מצבות משפחתיות ומצבות לנפטר יחיד.

אנו משתתפים בצערכם ובכאבכם

נעמוד לרשותכם ככל שניתן כדי להעניק כבוד אחרון ליקיריכם. הנכם מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

נגישות