מצבות באשקלון

אשקלון היא עיר חוף יפהפייה בחלקו הדרומי של ישראל. מקורו של שם העיר הוא מתקופת התנ"ך, אז ציינה המילה "שקל" יחידת משקל. כבר אז היא נחשבה לעיר נמל מרכזית שעבר דרכה מסחר רב וגם כיום היא נחשבת לעיר שוקקת חיי תרבות, מסחר ותיירות.

אם אתם זקוקים לשירות בנושא מצבות, אשקלון מציעה כמה קבלנים מקצועיים בתחום. תהליך הזמנת המצבה נעשה במקצועיות ורגישות, תוך בחינת האפשרויות הקיימות ובחירה מושכלת בהתאם לתקציב.

תמונות של מצבות באשקלון

בית עלמין
פרח על מצבה

שירותי מצבות באשקלון

בניית מצבות

עיצוב מצבות זוגיות ומשפחתיות

שיפוץ ותחזוקת מצבות

חריטה על מצבות

בתי עלמין באשקלון

באשקלון פועלים שני בתי עלמין ואם אתם מחפשים קבלן מצבות באשקלון, יש לוודא כי הוא מכיר את שני בתי העלמין היטב.

בית העלמין הצפוני של אשקלון נמצא ברחוב אבן עזרא. כיום הוא סגור לקבורה ורק מי שרכש בו בעבר חלקות קבר, נקבר בו. אפשר למצוא בבית הקברות הזה כמה קברים של אישים חשובים, בין השאר כמה מראשי העיר לשעבר של אשקלון.

בית העלמין הדרומי והחדש של אשקלון הוא בית עלמין שכל קבלן מצבות באשקלון מכיר היטב. מי שמתעניין בנושא של מצבות באשקלון יוכל למצוא בבית העלמין הזה סוגים שונים ומגוונים של מצבות.

סוגי מצבות פופולאריות

רוב המצבות עשויות סלע טבעי ואם אתם מתעניינים בנושא של מצבות באשקלון בוודאי הבחנתם כי אשקלון מלאה במצבות מסלע מסוג בזלת. זוהי אבן יפה בצבעי אפור ושחור שניתן להפיק ממנה מצבות מרשימות, אך מכיוון שהיא מאתגרת לפיסול וסיתות, ניתן להשתמש גם בסוגי סלעים אחרים כמו אבן הגלילית, אבן המכבים וכדומה.

"כל עוד מישהו זוכר אותנו, אנחנו חיים." – קרלוס רואיז זאפון

אנו רואים שליחות בהנצחת זכרון יקיריכם

טיפים חשובים לבחירת קבלן מצבות באשקלון

כשאתם בוחרים קבלן מצבות באשקלון חשוב לוודא כי הוא מציג בפניכם את האפשרויות הרבות של המצבות הקיימות בתחום, באמצעות קטלוג מסודר שצריך לכלול תמונות ברורות המדגימות רמת ביצוע גבוהה המתבטאת בסוגי האבנים, הכתב והאסתטיקה הכללית. רצוי לבחור קבלן מצבות באשקלון בעל מוניטין בתחום ולא ספק לא מוכר או קבלן חדש בתחום. על פי ההלכה אין מניעה לרכוש את המציבה כבר בזמן השבעה אך רוב האנשים בוחרים להתעסק עם הנושא של מצבות באשקלון לאחר השבעה. לכן חשוב למצוא קבלן מצבות באשקלון שמציע לא רק מקצועיות ללא פשרות, אלא גם יחס חם ואדיב.

עבור מי שמחפש קבלן מצבות, נמליץ לבחור בחברה המציעה שירות סבלני ומכיל, תוך הבנה מלאה של המצב הרגיש. חברה שמתמחה בייצור מצבות מכל סוגי האבנים, לתוצאה מכובדת ומרשימה המוקירה את זכר הקרובים לכם לעד.

אז אם אתם מחפשים קבלן מצבות אמין, מהיר ומקצועי
פנו אלינו, ונשמח לסייע לכם.

אנו משתתפים בצערכם ובכאבכם

נעמוד לרשותכם ככל שניתן כדי להעניק כבוד אחרון ליקיריכם. הנכם מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

נגישות