מצבות בהוד השרון

מישהו יקר לכם נפטר, והפרידה קשה מנשוא. ללא ספק מדובר בתקופה לא פשוטה ועמוסה, בייחוד מבחינה רגשית. נוסף על כך, עליכם לדאוג לכל סידורי ההלוויה ובניית המצבה, זאת לצד פעולות בירוקרטיות שונות. בחירת מצבות בהוד השרון צריכה להיעשות באופן מושכל, תוך קבלת שירות מקבלני מצבות מקצועיים.

עיצוב מצבות בהוד השרון – דוגמאות

בבתי העלמין שקיימים באזור השרון ניתן להתרשם ממצבות שונות ומעוצבות. מצבות שעומדות בשורה מסודרת ודרכן אפשר ללמוד על האדם שנפטר. לכן, חשוב לבצע בחירה מושכלת ולבחור במצבה שתספר את סיפור חייו של האדם שנפטר, ותכבד את זכרו. כיום, קיימות דוגמאות למצבות שונות, כאשר יש לא מעט סוגים ייחודיים ועיצובים לא שגרתיים. אנחנו מציעים מגוון רחב של מצבות בהוד השרון, כך שתוכלו לבחור את המצבות האידיאליות ביותר.

שירותי מצבות בהוד השרון

בניית מצבות בהוד השרון - כל סוגי האבנים

שיפוץ ותחזוקת מצבות בכל אזור השרון

עיצוב מצבות זוגיות ומשפחתיות בהוד השרון

חריטה על מצבות קיימות

"כל עוד מישהו זוכר אותנו, אנחנו חיים." – קרלוס רואיז זאפון

אנו רואים שליחות בהנצחת זכרון יקיריכם

בתי עלמין בהוד השרון

הוד השרון היא עיר גדולה באזור השרון, והיא צמודה לפתח תקווה, רעננה ורמת השרון. נכון להיום יש בה מעל 65,000 תושבים, יש מגוון רחב של מקומות מסחר ותעסוקה.
בעיר קיימים מספר בתי עלמין:

  • בית העלמין נווה הדר – בית העלמין המרכזי שמאפשר פעילות יום יומית.
  • בית העלמין מגדיאל – מדובר בבית עלמין שאינו פתוח לקבורה חדשה. למעשה רק תושבים אשר רכשו קבורה בעבר, רשאים להיקבר בו.
  • בית העלמין רמות השבים – כמו בית העלמין מגדיאל, גם בית העלמין הנ"ל סגורה לקבורה נכון להיום, למעט אנשים שרכשו מבעוד מועד.

בחירה מושכלת של קבלן מצבות בהוד השרון

לפני בחירת המצבה, ולפני העיון במצבות השונות – חשוב לבחור את קבלן המצבות שיספק עבורכם את השירות. בחרו בקבלן עם המלצות איכותיות, בעל מקצוע אמין ומקצועי וכמובן – קבלן שיתנהל מולכם ברגישות ואדיבות.

תכנון ועיצוב מצבות בכל אזור השרון

החברה שלנו מקצועית, ובין החברות המובילות בענף המצבות. יש לנו ניסיון של שנים בתחום, ואנו עובדים עם כל סוגי האבנים. אנו נעניק לכם שירות אישי, באדיבות, רגישות ומקצועיות, על מנת שתהיו מרוצים.

ניתן לפנות אלינו דרך האתר או באמצעות הטלפון שנמצא בחלק העליון של העמוד, ונשמח לתת לכם שירות מקצועי.

אנו משתתפים בצערכם ובכאבכם

נעמוד לרשותכם ככל שניתן כדי להעניק כבוד אחרון ליקיריכם. הנכם מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשוב אליכם בהקדם