מצבות בפתח תקווה

פתח תקווה היא עיר במחוז המרכז בישראל. היא מכונה 'אם המושבות', היות והיא נוסדה כמושבה. המתיישבים הראשונים במקום רצו להתיישב באזור העיר יריחו ובחרו בשם פתח תקווה  כביטוי לתקווה כי המקום יהפוך ממקום מקולל ליישוב פורח. העיר מכילה כיום שני בתי עלמין מוכרים במיוחד.

בתי עלמין בפתח תקווה

בית עלמין
מצבות

בית עלמין ירקון – בית העלמין ירקון זהו למעשה בית העלמין המרכזי באזור גוש דן. בעת הקמתו של בית העלמין הוא השתרע על שטח של 230 דונם אך מאז נרכשו עוד אזורים חקלאיים אותם הכשירו לחלקות קבורה. הושקעו במקום מיליוני שקלים על מנת לאפשר קיום של מספר הלוויות בו זמנית. יש שם כמה אולמות ורחבות הספדים וכן בית טהרה מרשים וגדול. ישנם חניונים וסככות צל כמו גם פינות שקטות עם צמחייה ודשא.

בית העלמין סגולה – בית העלמין סגולה הוא בית העלמין הראשון שהוקם בפתח תקווה. הוא שוכן באזור התעשייה סגולה והוא נחשב כאחד מבתי העלמין הוותיקים והפעילים ביותר בישראל. הרבה דמויות מוכרות וחשובות מצאו את מנוחתם האחרונה במקום.

בניית מצבות בפתח תקווה

שיפוץ מצבות בבתי העלמין בפתח תקווה

שימוש בסוגי האבנים המובילות למצבות

כולל מצבות מכפלה ומצבות סנהדרין

"כל עוד מישהו זוכר אותנו, אנחנו חיים." – קרלוס רואיז זאפון

אנו רואים שליחות בהנצחת זכרון יקיריכם

סוגי מצבות נפוצים בפתח תקווה

מצבה היא כבוד למת. נוהגים להקים את המצבה לאחר שלושים יום מעת הפטירה. משפחת הנפטר אחראית להקמת המצבה. כאשר היא מגיעה לשלב הזה של בחירת המצבה, עומדות לפניה מגוון אפשרויות. ישנן מצבות מסוגים שונים. יש מצבות אבן, יש מצבות שיש ויש מצבות גרניט. ישנם הבדלים ביניהן, הן מבחינת המראה של המצבה והן מבחינת התחזוקה של המצבה בהמשך וכמובן גם המחיר משתנה בין סוגי המצבות.

משפחות רבות בוחרות במצבות עשויות שיש. אלו מצבות מכובדות, יוקרתיות ובעלות מראה נקי. מצבות אלו הן קלאסיות מבחינת המראה והעיצוב שלהן.
סוגי השיש המשמשים לבניית מצבות –
הנפוצים לשימוש במצבות הם – שיש חברון, שיש מצפה רמון, שיש גלילי, שיש מסותת, שיש ברזילאי כחול, שיש טורקי ושיש אסדו.
לכל סוג של שיש המראה האופייני לו לצד היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם. יש כאלה הדורשים תחזוקה שוטפת ויש כאלה שנשמרים גם ללא כל טיפול. חשוב לבחון את האפשרויות ולבחור בהתאם.

בחירת קבלן מצבות בפתח תקווה

כאשר באים לחפש חברה לצורך הקמת מציבה, חשוב לשים לב לרמת המקצועיות של החברה כמו גם לניסיון שיש לה בתחום. לפני ואחרי הכול מיועדת המצבה להאדרת שמו של הנפטר וחשוב שהמצבה תיעשה בצורה נכונה. מעבר לכך ישנן גם דרישות אותן קובעת ההלכה וגם אליהן יש לשים לב כמובן.

גם מבחינת המחיר יש מקום לבדוק ולהשוות מחירים מול חברות שונות.

אנו עומדים לרשותכם לכל שאלה.

אז אם אתם מחפשים קבלן מצבות אמין, מהיר ומקצועי –
פנו אלינו. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

אנו משתתפים בצערכם ובכאבכם

נעמוד לרשותכם ככל שניתן כדי להעניק כבוד אחרון ליקיריכם. הנכם מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

נגישות