מצבות בראשון לציון

ראשון לציון היא עיר גדולה בישראל. לא כולם מודעים לכך אך למעשה היא העיר הרביעית מבחינת גודל האוכלוסייה שלה בארץ. היא כוללת שטחי מסחר רבים, יש בה אזורי תעסוקה, בתי כנסת, אנדרטאות ויש גם בתי עלמין.

בית עלמין
בית עלמין

בניית מצבות בראשון לציון

שיפוץ מצבות בכל בתי העלמין בראשון

שימוש בכל סוגי האבנים

עלות הוגנת ושירות אדיב

"כל עוד מישהו זוכר אותנו, אנחנו חיים." – קרלוס רואיז זאפון

אנו רואים שליחות בהנצחת זכרון יקיריכם

בתי עלמין בראשון לציון

כבכל עיר גדולה בישראל, גם בראשון לציון ישנם בתי עלמין המשרתים את תושבי העיר.

בית העלמין גני אסתר – בית העלמין גני אסתר הוא בית העלמין הראשון והוותיק ביותר במקום. הוא נוסד בשנת תרמ"ד כאשר תינוקת בת חודשיים הייתה הראשונה שנקברה במקום. לאחר מקרה זה הוחלט על ידי המתיישבים להקצות את אותה חלקת שדה לצורך קבורה כאשר המקום משמש את תושבי העיר ללא תשלום והיורשים משלמים את הוצאות הקבורה אך קבורה של נפטרים מבחוץ מניבה את ההכנסות לצורך הטיפול במקום. לאחר קום המדינה הוקמה גם חלקה צבאית במקום. בית העלמין ממוקם ברחוב כנפי נשרים בעיר.

בית העלמין גורדון – כאשר העיר התרחבה עוד לאחר קום המדינה, נוצר צורך בשטחי קבורה נספים. או אז הוקם בית העלמין גורדון. בית העלמין ממוקם ברחוב רבי עקיבא בעיר.

בית עלמין צבאי – ברחוב יוסף בורג ישנו גם בית עלמין צבאי.

אילו סוגי אבנים מומלצות למצבות בראשון לציון

מצבות קבורה עשויות על פי רוב משיש. זה יכול להיות גרניט או אבן אחרת. רבים בוחרים שיש אבן חברון שזהו שיש איכותי, חלק ובעל עלות סבירה.

יש כאלה הבוחרים שיש תורכי שזהו שיש יקר וחזק והוא עמיד בפני כל מזג אוויר. הוא ניתן לעיבוד והמראה שלו מרשים ויוקרתי. הוא גם אינו זקוק לתחזוקה שוטפת כמו מילוי סדקים.

שיש גרניט זוהי כאמור אפשרות נוספת, יוקרתית למדי כאשר השיש הזה מעניק מראה מרשים ויוקרתי במיוחד. הגרניט מחייבת תחזוקה מידי פעם.

יש כאלה הבוחרים אבן גרניט סרדו שעמידה בפני פגעי מזג אוויר.

ישנה גם האפשרות של אבן סלייב שהיא ידועה בתור אבן ירושלמית צפופה ועמידה. המראה שלה קצת מחוספס אך ניתן גם לקבל אותה חלקה.                 

לבחור קבלן מצבות בראשון לציון

בכל מה שקשור למצבות – מוטב לבחור בחברה שמציעה שירות אישי, אדיב ומתחשב עם מקצועיות והתמחות בכל סוגי האבנים. כמו כן, העדיפו חברת מצבות בעלת ניסיון עשיר בתחום ובמחירים הוגנים ומתחשבים.

אז אם אתם מחפשים קבלן מצבות אמין, מהיר ומקצועי –
פנו אלינו. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

אנו משתתפים בצערכם ובכאבכם

נעמוד לרשותכם ככל שניתן כדי להעניק כבוד אחרון ליקיריכם. הנכם מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

נגישות