מצבות בתל אביב

בחירת מצבה ועיצובה, היא דבר שנעשה לרוב בתקופה לא קלה, בתום ימי השבעה, כאשר אנחנו והקרובים לנו נדרשים לכוחות נפשיים ולסיוע הדדי, לכן חשוב למצוא קבלן מצבות מקצועי, בעל צוות מיומן בהתאמת מצבה בהתאם להעדפותיכם באופן הטוב ביותר, תוך התחשבות במחיר, סוג האבן, התחזוקה הנדרשת לאורך השנים ועוד.
בבניית מצבות האפשרויות רבות, והמבחר עשוי לבלבל. אבן חברון? אבן ירושלמית? אבן גלילית? שיש תורכי? כדאי לבחור את סוג האבן בהתאם למספר פרמטרים, כגון תנאי הסביבה והאקלים, עמידות האבן והתקציב.
כאשר ניגשים לבחור קבלן מצבות לפי עיר, במיוחד כאשר מדובר בעיר גדולה במרכז הארץ, מבחר הקבלנים גדול, לכן כדאי לבחור בקבלן מקצועי ומוסמך, בעל ניסיון של שנים ועמידה בכל תקנות חברה קדישא.

בית עלמין
בית קברות בעיר

בניית מצבות בתל אביב

שיפוץ וחידוש מצבות בתל אביב

עלות הוגנת ושירות אדיב

שימוש בכל סוגי האבנים

"כל עוד מישהו זוכר אותנו, אנחנו חיים." – קרלוס רואיז זאפון

אנו רואים שליחות בהנצחת זכרון יקיריכם

כל מה שצריך לדעת על מצבות בתל אביב

תל אביב, העיר השנייה בגודלה בישראל, היא ליבו של המטרופולין הגדול במדינה, הכולל למעלה מ-44% מתושבי המדינה וכמעט ארבעה מיליון תושבים. אזור גוש דן הוא אזור צפוף ועמוס באוכלוסייה, בתי עסק וכמובן בתי עלמין. את העיר תל אביב וסביבותיה משרתים שלושה בתי עלמין עיקריים:

בית עלמין ירקון – בית הקברות הגדול ביותר בגוש דן, נמצא בקרבת הערים פתח תקווה ורמת השרון (קרוב לצפון תל אביב) ומשרת את רוב תושבי האזור. מציע את כל שיטות הקבורה הקיימות. יש לא מעט סוגים של מצבות בבית העלמין ירקון, ובשל העובדה שבית העלמין מציע את כל שיטות הקבורה, תוכלו לבחור במצבות האידיאליות ביותר עבורכם.

בית עלמין קריית שאול – בית קברות הממוקם בצפון תל אביב, בשכונת צהלה, סמוך לבית הקברות הצבאי, ומשרת את תושבי תל אביב. מאפשר קבורה במצבות לצד קבורת סנהדרין (קבורה בקומות). המצבות בקריית שאול מגוונות ובעלות עיצובים שונים, החל ממצבות שיש ועד למצבות אבן גרניט.

בית עלמין הדרום חולון בת ים – בית עלמין המשרת את הערים חולון ובת ים, אך גם את תושבי תל אביב יפו. מאפשר קבורה באדמה (במצבות).

כיצד בוחרים קבלן מצבות בתל אביב?

בחירה של קבלן מצבות בעיר גדולה כמו תל אביב היא דבר לא פשוט, ובזמנים לא פשוטים בהם אנו עסוקים באובדן ובזיכרון. יש להעדיף בחירה בקבלן מקצועי, אמין וכזה שידאג קודם כל לראש שקט ככל הניתן – לפחות בתחום בחירת המצבה, וישקלל את העדפותיכם, תקציבכם והנתונים שסיפקתם, על מנת שתבחרו את המצבה הטובה ביותר.

יש לנו ניסיון בבניית מצבות בכל רחבי הארץ, והיכרות מעמיקה עם בתי העלמין השונים (לרבות מצבות בקריית שאול, ומצבות בבית עלמין ירקון). כמו כן, עומדים בדרישות חברה קדישא, ועובדים עם כל סוגי האבנים והשיש. פנו אלינו, ונוכל לסייע לכם בבנייה ועיצוב של מצבות בירקון בפרט, ומצבות בתל אביב בכלל, תוך מתן שירות אישי, רגיש ואדיב, על הצד הטוב ביותר.

מה משפיע על מחיר מצבה בתל אביב?

מחיר המצבה תלוי במספר פרמטרים, כגון סוג האבן, גודל המצבה ומורכבות העיצוב שלה. לדוגמה, מצבות מאבן ישראלית נוחה לליטוש כגון אבן חברון, נוטה להיות זול יותר ממחירן של אבנים אחרות כגון אבן ירושלמית או שיש טורקי. אבנים אחרות כגון גרניט או אבן גלילית, נחשבות ליוקרתיות יותר. חשוב לזכור גם את עבודת העיצוב / ליטוש, לצד עבודת הכיתוב, בין אם מדובר בחריטה או הדבקה של אותיות. המחיר של האותיות הוא קטן לעומת מחיר האבן, אך עדיין מרכיב חשוב במחיר.

מצבות בעשרות דוגמאות – והשירות האיכותי ביותר

מבחר המצבות והעיצובים שלנו הוא מהגדולים בישראל. בכל הנוגע למצבות בתל אביב והסביבה, אנו מציעים מבחר של עשרות דוגמאות מכל הסוגים: מצבות אבן, מצבות כפולות, מצבות מיוחדות, מצבות גרניט, מצבות זיכרון ואפילו מצבות לבעלי חיים.

אתם מוזמנים להתייעץ אתנו. הצוות האדיב והמתחשב שלנו ילווה אתכם בכל התהליך, יספק ייעוץ על הצד הטוב ביותר, ימצא לכם את האבן המתאימה ויסייע בכל הליך הקמת המצבה כדי להקל עליכם ככל הניתן.

אנו משתתפים בצערכם ובכאבכם

נעמוד לרשותכם ככל שניתן כדי להעניק כבוד אחרון ליקיריכם. הנכם מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

נגישות