מצבות שיש

ההתמודדות עם האבל אינה קלה. אנו מאבדים לא רק את האדם שנפטר, אלא חלק משמעותי מהחיים שהיינו רגילים אליהם לפני לכתו. בתוך כל הכאב והצער, חשוב שנקדיש מחשבה על בחירת המצבה שתנציח את הנפטר. המצבה מספקת לנו את המקום שבו אנו יכולים להתפרק, להעלות זכרונות ולשתף את הנפטר במחשבות ובכל מה שעובר עלינו. ישנה חשיבות רבה גם לבחירת האבן ממנה עשויה המצבה, משום שהיא זאת שתשפיע על מראה המצבה. אחת מהאבנים הנפוצות ביותר לבניית מצבות היא אבן שיש.

אנו רואים שליחות בעבודתנו. פנו אלינו לקבלת דוגמאות נוספות

סוגים של מצבות שיש

שיש מאבן חברון

אבן הנחצבת מסלעים קשים באזור ירושלים וחברון. היא נפוצה מאוד בבתי עלמין צבאיים, ומאופיינת בגוונים לבנים-צהבהבים. היא משדרת מראה סולידי וצנוע, קל מאוד לעבד אותה ומחירה זול יחסית לאבנים אחרות.

שיש טורקי

שיש המיובא מהאי מרמרה שבטורקיה. הוא מאופיין בצבע תכלכל-אפרפר עם פסים אפורים או שחורים. הוא נחשב לאיכותי מאוד, חזק ועמיד מפני פגעי מזג האוויר. הוא אינו מצריך תחזוקה שוטפת, וקל לעצב אותו בהתאם לרצון הלקוח.

שיש עצמון

אבן שמקורה באזור הגליל המאופיינת בגווני חום בהיר, חרדל, לבן ואפור. זוהי אבן עמידה וחזקה שצבעה נשמר לאורך שנים רבות.

גרניט

שיש איכותי ועמיד, בעל גוון אפור-שחור עם נקודות לבנות. הוא נחצב בישראל, ונחשב לאחד מאבני השיש הפופולרים ביותר בשל מחירו הזול.

בניה ועיצוב של מצבות שיש

שימוש בכל סוגי השיש

עבודה מקצועית ברגישות ובמסירות

שדרוג מצבות למצבות שיש

בחירת מצבות שיש

אבן השיש היא סלע מלוטש שעבר התמרה (תהליכים של שינויים כימיים ומינרולוגיים) כתוצאה מלחץ או חום. למצבות שיש יתרונות רבים: השיש הוא חומר נוח לעיבוד כך שניתן לעצב אותו בקלות ולחרוט עליו, הוא נחשב לחומר חזק ועמיד לאורך זמן רב שאינו נשבר בקלות, הוא אינו סופג מים ועמיד לטמפרטורות נמוכות או גבוהות.

למה חשוב לשים לב במהלך הזמנת מצבות שיש?

בבואכם לבחור מצבות שיש, חשוב שתפנו לחברה מקצועית בעלת ניסיון רב בעיצוב מצבות שיש לה מוניטין גבוה וחוות דעת חיוביות. יש לוודא כי החברה מחזיקה ברישיון מטעם חברת ״קדישא״, אחרת לא תוכלו לקבור את יקירכם בבית עלמין יהודי. מומלץ לערוך השוואת מחירים, אך חשוב לא להתפשר על איכות. הנצחת יקירנו שהלכו לעולמם היא חשובה מאין כמוה, ויש לבחור עבורם מצבות איכותיות שינציחו אותם באופן שיכבד את זכרם.

אנו משתתפים בצערכם ובכאבכם

נעמוד לרשותכם ככל שניתן כדי להעניק כבוד אחרון ליקיריכם. הנכם מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

נגישות