מצבות בבאר שבע

לאחר פטירתו של אדם קרוב לנו, נמצא את עצמנו מתמודדים עם האבל ועם הזיכרון שלו. לצד המחשבות והרגשות שמציפים אותנו, ומול החסר והחלל שנוצר בחיים שלנו, עלינו לבצע גם פעולות שונות עבור הנפטר שנפרד מאתנו. בין היתר עלינו להקים על קברו מצבה אשר היא זו שתציין בצורה ברורה ומכבדת מיהו הנפטר שנקבר במקום זה, וכן פרטים נוספים אודותיו. לאחר הקבורה, סיום ימי השבעה ותקופה נוספת פונים בני המשפחה אל חברת מצבות בבאר שבע על מנת לברר, לבחור ולהזמין מצבה ראויה שתסמן את מקום הקבר ותעמוד במקום לעדות תמידית.

פרח על מצבה
מצבות

שירותי קבלן מצבות בבאר שבע

העיר באר שבע מכונה בשם בירת הנגב והדרום. לא בכדי היא קבלה את השם הזה – זו העיר הגדולה והמרכזית ביותר בחלק הדרומי של ישראל, ויש בה חיי מסחר שוקקים לצד מספר רב של עסקים ונותני שירות. גם קבלן מצבות בבאר שבע הוא שירות שניתן לאתר ללא מאמץ רב בתחומי העיר. העיר מונה חברות אבן ושיש ונותני שירות שונים שיוכלו להעניק לכל תושב ולקוח את השירות הרצוי לו לפי הנתונים שלו.

עיצוב מצבות משפחתיות בבאר שבע

בניית מצבות בבאר שבע

שיפוץ ותחזוקת מצבות קיימות

"כל עוד מישהו זוכר אותנו, אנחנו חיים." – קרלוס רואיז זאפון

אנו רואים שליחות בהנצחת זכרון יקיריכם

בתי עלמין בבאר שבע

בהיותה עיר גדולה ומרובת אוכלוסין קיימים בתחומי העיר מספר בתי עלמין. חלקם היו בשימוש בעבר וכיום לא קוברים בהם עוד מתים, ואילו חלקם פעילים וגם כיום ניתן שלרכוש בהם חלקות קבורה ולהטמין בהם את יקיריכם. בתי העלמין הבולטים הם בית העלמין החדש באר שבע ובית העלמין מנוחה נכונה. כמו כן מוכר בית העלמין הצבאי שקיים בעיר.

מחפשים מצבות בבאר שבע? אל תתפשרו!

עומדים להזמין מצבה? רוצים לכבד את הנפטר ולבנות מצבה על קברו? אתם חייבים לבחור קבלן מצבות בבאר שבע שיספק לכם את הטוב ביותר. אין סיבה להתפשר ואין כל טעם לבחור שירות ירוד. תוכלו לאתר חברה מקצועית שמעניקה שירותי מצבות בבאר שבע באופן הולם ובדיוק לפי רצונכם.

המומחים שלנו עומדים לרשותכם

צוות של מומחים בענף השיש והמצבות עומד לרשותכם, עם כל מה שצריך להשלמת התהליך על הצד הטוב ביותר. נשמח להמליץ על חברה מובילה וותיקה אשר לה הרבה ידע וניסיון בענף, והיא מעניקה ללקוחות רבים את שירותיה באופן הטוב ביותר. 

חשוב לנו לספק לכל לקוח שירות אישי ומותאם בדיוק לצורך שלו. אנחנו דואגים להיות אדיבים לכל אורך הדרך ולענות בצורה מתחשבת ונעימה לכל דרישה ובקשה.

מקצועיות ומגוון האפשרויות

אצלנו בחברה עומד לשרותכם צוות מקצועי שמכיר היטב את התחום. אנחנו בקיאים בסוגי האבנים הקיימות ונוכל להתאים לדרישות ולתקציב שלכם את המצבה המתאימה והנכונה ביותר. עם הצוות שלנו תהיו רגועים שאתם מקבלים את המענה המושם, והמצבה אותה נקים תהלום בדיוק את הציפיות שלכם!

אז אם אתם מחפשים קבלן מצבות אמין, מהיר ומקצועי
פנו אלינו, ונשמח לעמוד לרשותכם.

אנו משתתפים בצערכם ובכאבכם

נעמוד לרשותכם ככל שניתן כדי להעניק כבוד אחרון ליקיריכם. הנכם מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשוב אליכם בהקדם