מצבות בכפר סבא

החיים שלנו אינם נצחיים. כל אדם עתיד להיפרד מהעולם ולהשאיר אחריו את בני המשפחה ואת המכרים שלו. אם אתם מתמודדים כעת בתקופה של אבל ופרידה, אם אתם מתאבלים על מותו של יקיריכם ואתם נפרדים ממנו – אתם צריכים לשלב גם פעולות טכניות לצד התחושות הסוערות. כי בכל מה שקשור לקבורה ולהקמת מצבה –  צריך לטפל ולעשות על מנת שהדבר יתנהל כנדרש ועל פי רצונכם.

בית עלמין
פרח על מצבה

עיצוב מצבות רגילות ומצבות קיר בכפר סבא

בניית מצבות מכל סוגי האבנים

בניית מצבות זוגיות ומשפחתות

שיפוץ וחריטה על מצבות בכפר סבא

בתי עלמין בכפר סבא

באזור דרום השרון שוכנת העיר כפר סבא. העיר נחשבת לעיר פעילה ושוקקת חיים אשר בה יכולים התושבים לקבל מענה בכל תחום; שירותי רפואה, חינוך וגם תעסוקה. גם בכל מה שקשור לשירותי קבורה והקמת מצבות ניתן לקבל מענה מתאים בגבולות העיר. בכפר סבא קיימים כמה בתי עלמין בהם קוברים את הנפטרים בגבולות העיר – בית עלמין פרדס חיים, בית העלמין הישן כפר סבא ובית העלמין נורדאו.

כיצד בוחרים מצבות בכפר סבא?

בחירת קבלן מצבות בכפר סבא זה לא תמיד דבר קל, במיוחד כשהרגשות שלנו סוערים. קבלת החלטה במצב כזה מלווה בקושי רגשי רב. היות וחשוב לנו להיות מרוצים, כדאי לעצור ולחשוב היטב ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורנו. יש לברר על קבלן מצבות בכפר סבא ועל השירות שהוא מספק, לשמוע המלצות מלקוחות שקיבלו אצלו שירות בעבר, ובמידת האפשר – לבחון דוגמאות למצבות שביצע הקבלן. כך נוכל להיות בטוחים שאנחנו מזמינים עבודה אצל קבלן מצבות שיש לו את הכלים לענות על הצורך שלנו ולספק לנו מענה מותאם לצורך שלנו.

"כל עוד מישהו זוכר אותנו, אנחנו חיים." – קרלוס רואיז זאפון

אנו רואים שליחות בהנצחת זכרון יקיריכם

בואו להיות מרוצים מהשירותים שלנו!

אנו מזמינים אתכם לקבל את הטוב ביותר בענף המצבות. נוכל לחבר אתכם לקבלני מצבות שיעניקו שירות בכפר סבא ובאזורים נוספים ברחבי הארץ. יש לנו ידע רב בענף, ואנחנו מנהלים את כל תהליכי העבודה באופן הטוב והמותאם ביותר לצרכי הלקוח. אנחנו עושים כל מאמץ להשביע את רצון הלקוחות שלנו, ולעזור להם למצוא את המצבה המתאימה והרצויה להם לפי טעמם ומטרתם. כמו כן, תוכלו להתייעץ איתנו בכל דבר גם כמו מה  לכתוב על המצבה .
ברשותנו סוגים שונים של אבן ושיש לצד מבחר עצום ואופציות להקמת המצבה הרצויה.

אז אם אתם מחפשים קבלן מצבות בכפר סבא אמין, מהיר ומקצועי –
פנו אלינו, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

אנו משתתפים בצערכם ובכאבכם

נעמוד לרשותכם ככל שניתן כדי להעניק כבוד אחרון ליקיריכם. הנכם מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

נגישות